Direktlänk till inlägg 14 juni 2015

Söndag

Av tjockispappan - 14 juni 2015 17:45

Hallå längesen Varit mycket nu ett tag så jag har inte haft tid att skriva 

Varit mycket på jobb där jag först blev uppsagd pga arbetsbrist men efter att ha gått till VD och talat om för honom hur jag upplever att jag blivit behandlad så blev jag erbjuden en fast tjänst istället. Skumt men så är det iaf. 

Mina barna mamma har dessutom bestämmt sig för att göra livet surt för mig genaom att baktala mig till allt och alla bla mina barn så klart . Så det blir till att beställa tid hos familjerätten imorgon för rådgivning osv . Precis vad jag känner att jag vill lägga mina pengar på ,en vårdnadstvist . Men vad gör man inte för sina barn  :D

Träningen och kosten har så klart blivit lidande ab´v detta så jag tar nya tag from imorgon , 

vad har hänt mer sen sist då? Jo just det jag var på student i mina barndoms kvarter förra fredagen och när jag var på väg hem bestämmde sig tre unga män sig för att mina saker tydligen var deras . Det hela slutade med att dom sprang därifrån med bla en bruten arm och ett trasigt knä och mina saker är fortf mina . Tycker nästan lite synd om dom faktiskt ,dom kunde ju inte veta att jag hade så mycket inneboende frustration som dom nu fick ta del av fullt ut .

Idag går mina tankar till stackars Lisa och hennes familj , fy vilken tragedi . Jag är så tacksam att jag får ha mina barn hos mig o att dom är friska . Kommer att tända ett ljus för Lisa kl 20:00 ,hoppas att ni är på oxo .

Annars innehåller min Söndag inget spännande alls förutom en fotbollsmatch på tv . Go Sverige !!

Hoppas att alla har det så bra som dom förtjänar 

Pok Tjockispappan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjockispappan - 23 maj 2015 23:30

Hej det är jag ..... igen :P idag har varit en helt ok dag faktiskt . sov länge som fan o sen blev det laga mat .blev soppa på blomkål broccoli lök o chili som jag mixade till en slät soppa. supergott o supernyttigt. verkar dessutom som att den sen...

3

Av tjockispappan - 20 maj 2015 21:43

Hej igen. Idag har inte varit en bra dag rent känslomässigt för mig . Har funderat mycket på mitt ex och inser att det aldrig kommer att bli vi igen vilket gör sjukt ont i detta tjocka hjärtat . Men det är väl bara att ta nya tag antar jag ,vvar tvun...

Av tjockispappan - 16 maj 2015 22:26

Hallå deta är jag igen :D Idag har varit en kanondag för mig . Varit i stan med min ena dotter och handlat frukt o grönt på torget .sen hem och då har den andra dottern städat mm . Man kan ju bara bli glad eller hur . Avslutade kvällen med fruktsalla...

Av tjockispappan - 16 maj 2015 02:01

Hej . Mitt första inlägg eller vad det heter. Vet inte riktigt vad jag ska skriva än , tänkte ha denna sidan för män att ev ventilera lite känslor . Framförallt för mig sj och i mitt ständigt pågående arbete för att bli en bättre man/människa .  Ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards