Direktlänk till inlägg 20 maj 2015

3

Av tjockispappan - 20 maj 2015 21:43

Hej igen. Idag har inte varit en bra dag rent känslomässigt för mig . Har funderat mycket på mitt ex och inser att det aldrig kommer att bli vi igen vilket gör sjukt ont i detta tjocka hjärtat . Men det är väl bara att ta nya tag antar jag ,vvar tvungen att rensa hjärnan så det blev en pw på 1,5 timme o sen lite träning här hemma . Nått possitivt med detta är ju att man kanske kan bli lite mer fit iaf haha. 

Ser att några st faktiskt besökt mig . Kul ,tack hoppas ni trivs haha

ni får hemskt gärna ge er till känna , hade varit kul att veta vem ni är liksom

Nä nu ska jag krypa till kojs . Nya tag imorgon . ska försöka komma iväg till gymet innan jobb 

Vem kunde trott det för nått år sen när jag brukade sova halva dagen :D

Ha en god natt så hörs vi kanske 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjockispappan - 14 juni 2015 17:45

Hallå längesen Varit mycket nu ett tag så jag har inte haft tid att skriva  Varit mycket på jobb där jag först blev uppsagd pga arbetsbrist men efter att ha gått till VD och talat om för honom hur jag upplever att jag blivit behandlad så blev jag e...

Av tjockispappan - 23 maj 2015 23:30

Hej det är jag ..... igen :P idag har varit en helt ok dag faktiskt . sov länge som fan o sen blev det laga mat .blev soppa på blomkål broccoli lök o chili som jag mixade till en slät soppa. supergott o supernyttigt. verkar dessutom som att den sen...

Av tjockispappan - 16 maj 2015 22:26

Hallå deta är jag igen :D Idag har varit en kanondag för mig . Varit i stan med min ena dotter och handlat frukt o grönt på torget .sen hem och då har den andra dottern städat mm . Man kan ju bara bli glad eller hur . Avslutade kvällen med fruktsalla...

Av tjockispappan - 16 maj 2015 02:01

Hej . Mitt första inlägg eller vad det heter. Vet inte riktigt vad jag ska skriva än , tänkte ha denna sidan för män att ev ventilera lite känslor . Framförallt för mig sj och i mitt ständigt pågående arbete för att bli en bättre man/människa .  Ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards